09/07/08

Deixei a vida en Paris hai dous meses. Hai dous meses que deseñei un grande NON e comecei a respirar noutras latitudes. En Buenos Aires está frío e saen avións. Nunha semana vou recibir a chamada dun amante que prenderá o teléfono e dirá: Eu sempre te amei. E eu digo: MU!!

Olvidar olvido até de apagar o leite e de comprar o cardamomo para o café. Socorro dime que non me preocupe, que todos perdemos memoria...mais eu tiven que botar man dunha grabadora que cada media hora conecto e me repite as cousas que teño que facer. Iria vai para a cama...e Iria vai para a cama. Iria quita as calzas e Iria quita as calzas. Iria...chamaches aos das flores e Iria chama aos das flores. Iria esperta suada estes días...as camisas de noite están enchoupadas nos seios e no pescozo. Tamén soñamos en quente. Eu soño en quente, en húmido esperto e digo: Iria perdeches facultades.

O outro día na Tasca falabamos de como nos chamabamos cando falabamos en terceira persoa: Ti dixéchesme Ghillermo eu díxenche Iria. Cando emprego o nome propio de alguén para chamalo e non digo: Guille ou Soco ou Monchi ou Manolito ou Fede...é para mostrarlle algo moi fundo.

Federico quérote.

2 comentários:

santha disse...

Amor:
voy hacia vos con mis ganas intactas con mis espectativas radiantes de un futuro juntos que deseo como a nada, voy a reflejarme en tus ojos, a dormirme en tu piel, voy a planear la vida juntos, voy a vos, cogerte. No voy a vos para hacer promesas, voy para cumplirlas, voy con mis aplicaciones de besos, voy porque te quiero, porque me enamorè de vos.
Yo tuve novias que me dijeron que iba a amar toda mi vida, o que me decin que solo lo har+ian conmigo,que se yo, no me importan. Te vuelvo aclarar que yo en mi blog publico literatura, no un diario, te lo aclaro por las dudas, para que sepas que nada de eso tiene que ver con lo que te quiero, con lo que te necesito, con mis ganas de vos ni con la felicidad que me da viajar hacia tus brazos

Te beso despacio, mucho, mucho, por todo el cuerpo.

El PPA, Federico

Unknown disse...

expectativa.

(Del lat. exspectātum, mirado, visto).

1. f. Esperanza de realizar o conseguir algo.

2. f. Posibilidad razonable de que algo suceda.

3. f. Posibilidad de conseguir un derecho, una herencia, un empleo u otra cosa, al ocurrir un suceso que se prevé.

a la ~.

1. loc. adv. Sin actuar ni tomar una determinación hasta ver qué sucede.

¿Y ahora qué se dice? ¡Vivan los novios!

Este blog tiene una deuda con los lectores: no sabemos qué pasó con el episodio de Barcelona. Resultados finales. Puedes inventártelo, pero no nos dejes sin final.